جیگر مامان

قصه های کوتاه

1391/4/2 18:47
نویسنده : جیگر مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری
یکی بود یکی نبود

 

کاش یکی بود یکی نبود اول قصه ها نبود

اون که تو قصه مونده بود از اون یکی جدا نبود

ماه پیشونی رها بود از طلسم دیوای سیاه

پلنگ عاشق می پرید تا لب شیروونی ماه

سیاوش شاهنامه رو کاش کسی گردن نمی زد

کاش کسی توی قصه ها از عاشقی دم نمی زد

 

بالاخره من نفهمیدم "آره یا نه"؟!

عروسک سخنگو

یک عروسک قشنگ دارم

که فقط بلد است بگوید آره یا نه

اما من که پاک قاطی کردم

هربار که از او می پرسم

"عروسک قشنگم مرا دوست داری؟"

گاهی می گوید"آره"

گاهی می گوید"نه"

بالاخره من نفهمیدم "آره یا نه"؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سوگل
5 تیر 91 9:06
خرگوش ناز كجايي ؟ آي گوش دراز كجايي؟ قايم نشو زير زمين بيا بيرون منو ببين من موش دم درازم به اين دمم مي نازم تو هم كه گوش درازي به اون گوشات مي نازي؟ حالا بيا ناز نكن اون چشاتو باز بكن اينقد نباش گيج و ويج برات آوردم هويج بخور و با من بازي كن دل كوچيكمو راضي كن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگر مامان می باشد