جیگر مامان

کاش بودی تا دلم تنها نبود

1391/5/14 0:47
نویسنده : جیگر مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری
کاش بودی تا دلم تنها نبود
دلم یك كوچه میخواهد بی بن بست.. و بارانی نم نم... و یك خدا ...كه كمی با هم راه برویم !! همین ...!
 
  
 

صبر کن سهراب !

گفته بودی قایقی  خواهی ساخت !

خواهی انداخت به آب دور خواهی شد از این خاک غریب !

قایقت جا دارد؟

منم از همهمه اهل زمین دلگیرم ....

 


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:28
تسلیت... التماس دعا
مامان تارا
20 مرداد 91 23:26
سلام عزیزم کجایی/ چی شده ؟ خبری ازت نیست نگرانت شدم


سلام گلم هخه وقت زایمانم هست 22 دلشوره دارم
مامان تارا
21 مرداد 91 22:31
دست خدا به همراهت سلامت برگردی عزیزم با یه نی نی خوشگل
مامان تارا
25 مرداد 91 15:48
چی شد عزیزم ؟ نی نی متولد شد؟
مامان تارا
29 مرداد 91 0:03
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس، بر میهمانان حضرت حق مبارك باد.
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 14:14
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
پرنیان
21 شهریور 91 13:54
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
----
22 شهریور 91 23:19
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
مامان محمد معین
24 شهریور 91 1:12
عزیزم نی نی تون کی به دنیا میاد؟ چرا آپ نمی کنید؟
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:09
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
مامان محمد معین
4 مهر 91 13:45
سلام, امروز که به وبلاگتون سر زدم دیدم نظرات رو تایید کردین, پس معلومه به وبلاگ سر میزنین پس چرا آپ نمی کنید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگر مامان می باشد