جیگر مامان

بی تو من نمیتونم....

1391/4/28 23:45
نویسنده : جیگر مامان
164 بازدید
اشتراک گذاری
اینجا در قلب من حد و مرزی

برای حضور تو نیست

به من نگو که چگونه بی تو

زیستن را تمرین کنم

مگر ماهی بیرون از آب

می تواند نفس بکشد؟؟؟

مگر می شود هوا را از

زندگیم برداری و من

زنده بمانم؟؟؟

بگو معنی تمرین چیست؟؟؟

بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟

بریدن از خودم را؟؟؟
 
 
 
 
درد و بلات ، غصه هات به جونم
 
نذار بیشترین از این
 
چشم برات بمونم....
 
بی تو من نمیتونم....
 
 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
28 تیر 91 23:48
فک کنم پارسا جون باید دیگه زمینی شده باشه پارسای عزیز تولدت را تبریک میگیم ایشالا مامانی زودتر خوب بشه و عکسات را بذاره و همین طور به ما هم سر بزنه


سلام خاله جون پارسا جون هنوز به دنیا نیومده هنوز زمینی نشده 22 مرداد زمینی میشه اگه خدا بخواد من حتما عکسهاشو میذارم براتون مرسی سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگر مامان می باشد