جیگر مامان

ازخودم میگم

1391/4/1 16:51
نویسنده : جیگر مامان
213 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جونی امروز صبح زود ساعت 7منو بابایی رفتیم بیمارستان برا تشکیل پرونده بالاخره قبض گرفتیم نشستیم تا ساعت 9:30دکتر تشریف بیاره مامانی شماره 5 بودم ولی تا نوبتم شه حالت تهوع گرفتم کلا حالم بد شد بعدصورتمو اب زدم رفتم داخل دکترگفت برا چی اومدی گفتم برا تشکیل پرونده بعد تمام مدارک سونو با ازمایشو از من گرفت تا بررسی کنه که برگشت گفت همه چیز سالمه خدارو شکرقلبفقط یدونه سونو برام نوشت برای سالم بودنت که دوباره باید 14روز دیگه برم برای چک اب.دیگه خستت نمیکنم تا بعد .بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس.بای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگسی
1 تیر 91 19:03
سلام خانومی .. ایشالله به سلامتی زایمان کنید و پارساجونو بغل بگیری ..


سلام گلم مرسی از اینکه بهم سر زدی.انشا... خدا از دهانت بشنوه زود وقتش برسه زایمان کنم وپارسا جونو بغل بگیرم
مامان یاس
2 تیر 91 12:20
ان شاءالله نی نی خوب باشه راستی عکس سونو را بذاری دختر میخواییم نی نیتو ببینیم


سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی منظورتون اینه که زودتر میخواین نی نی منو ببینی؟راستش چطور باید عکس سونو رو بندازم داخل وبلاگم؟
مامان سوگل
5 تیر 91 9:12
خب مهسا جون عزیزم مادر شدن این مشکلات را هم داره دیگه خواهر برای همین بهشت زیر پای ماست ایشالا که به سلامتی و خوشی نی نی به دنیا بیاد و همه اینا بشه خاطره خوب براتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگر مامان می باشد